fredag 26. august 2011

Mistet pc'en...

De siste to dagene har vaert temmelig uggne, fordi Magne mistet pc sekken der vi leverte leiebilen. Vi stod opp tidlig for aa ha god tid paa flyplassen, og det trengte vi. Hadde satt oss paa shuttlebussen fra leiebilfirmaet til flyplassen da min ikke svimete mann kom paa at han hadde glemt sekken. Hadde da gaatt 5-10 min, og paa de minuttene er det nok noen som har stjaalet sekken. I tillegg til pc var det ogsaa flere boeker, visa kortene vaare og alle turistbrosjyrene og kartene jeg hadde samlet for aa ha i scrapbooken min. Dette er det som blir vanskeligst aa erstatte, i tillegg til noen bilder som laa paa pc en. Heldigvis hadde vi tatt back up av alle USA bildene, saa det var en stor lettelse. igaar var vi paa Mall of America, verdens mest besoekte handlesenter. Handlet litt, men det kjekkeste var fornoyelsesparken inne paa senteret. Naa er vi hos Kjetil og fam, og skal laane en bil for aa reise inn til Rochester aa handle litt mer. Tviler paa det blir mer blogging foer vi er hjemme og jeg har min egen pc. Snakkes snart:) (Hvis vi kommer hjem. Kan vaere det er en orkan i veien...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar