torsdag 11. august 2011

The American Dream



(Jeg skrev dette for et
par dager siden, men pga dårlig nett har jeg ikke fått lagt det ut før)



Alt går an i Amerika.
Særlig det å handle. Bare et bittelite innlegg om hvordan det er å gå på
shopping her borte. Ta for eksempel Spellbinder Dies ( ting jeg bruker til
kortlaging) En pakke av disse hjemme koster 250,- , her borte koster de 100,-.
Derfor er det gøy å handle. Til og med Magne kjøpte noe i den ene
hobbybutikken, nemlig John Deere klistermerker
J



Klær er også mye
billigere, og klesbutikker er det nok av. Vi har brukt en del tid i
forskjellige klesbutikker, og siden ting stort sett er under halv pris av hva
de er hjemme, er det lett å putte ting i kurven. Magne har også fått handlet
noe, i den største jaktbutikken jeg har sett. (Ikke at jeg har vært i så mange
da.) Men nå fortalte Kjetil at det er en
enda større på den veien vi skal kjøre videre på, så kanskje vi må ta en titt
J



Som jeg har sagt
tidligere, alt er stort her borte. I dag hadde vi vår første opplevelse med
Wallmart. Dette er en butikk kjede ala Sparkjøp. Her har de alt. Pluss litt
til. Og enda litt. I tillegg er det billig. For å si det slik, kofferten min er
allerede full. Men vi har bestemt oss for å betale ca 300 kr for å sende hjem
en ekstra koffert.
J
Flaks. Magne har også kjøpt seg ny fiskestang. Lori kunne ikke forstå hvordan
det kunne være så mange forskjellige typer fiskestenger. (Det kan ikke jeg
heller, men siden Magne ikke maser for mye om at jeg trenger mange forskjellige
Spellbinder Dies, legger ikke jeg meg oppi fiskestangvalg
J) Tror nok vi kommer
til å oppsøke flere Wallmarts på vår vei vestover
J





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar