torsdag 18. august 2011

Grand Canyon og Amazon Kindle

Etter å ha våknet med røykeånde (nesten ihvertfall), var det om å gjøre å få tatt seg en dusj og komme seg avgårde fra det røykstinkende rommet. Klok av skade bestilte vi nå hotell i forveien, slik at vi slapp å kjøre rundt å lete så lenge. Vi fikk et greit motell i Flagstaff, ca to timers kjøring fra Tuba City. Det første vi gjorde da vi kom til Flagstaff var å dra til Wall Mart. Magne hadde så lyst på litt seriøs shopping.. Han fant to vesker til geværene sine. Fine og neon rosa.. Neida, de matcher perfekt jaktklærne han kjøpte tidligere.
Men, det jeg egentlig skulle si var at jeg har kjøpt meg Amazon Kindle nå! En slags liten pc man kan laste ned bøker til, den tar liten plass, og hver dag legges over 100 bøker ut gratis!! Her er det penger å spare. Jeg har nå fått min første bok på plass, og gleder meg til å begynne å lese:)
Etter dette lå vi med hotellets basseng og slappet av en stund, før vi reiste mot Grand Canyon. Vi har nemlig blitt så kresne nå, at vi helst tar bilder på ettermiddagen og etter at solen har gått ned, for da er det best lys:)
Grand Canyon var fantastisk!! Mye større enn jeg trodde, og hadde vi hatt bedre tid kunne jeg godt tenkt meg å tatt en dagstur opp og ned dalen. Er ikke så mye mer å si, lar bildene tale for seg.
Jeg fikk også bilde av et nytt bilskilt, så nå har jeg 35 tror jeg. Etter en dag i Grand Canyon reiste vi innom Subway og kjøpte kveldsmat vi tok med på rommet. Så var det tid for kveldsbad, og surfing på nettet. Vi har bestilt hotell for de neste to nettene, og det i LAS VEGAS:) Så vi får se om det blir noe mer blogging. Plutselig gambler jeg vekk hele pc en:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar