lørdag 20. august 2011

Første kveld i Las Vegas var litt av en opplevelse!!! Siden vi ikke hadde spist siden frokost, fant vi ut at vi måtte få i oss litt mat før vi begynte å utforske nattelivet. Rett over gaten fra hotellet vårt lå Hard Rock Cafe, og heldigvis for oss var det ikke fullt av folk, så vi slapp å vente på å få bord. Maten var kjempegod, og vi fikk med oss hvert vårt Hard Rock glass. Har vært på noen Hard Rock Cafeer etterhvert.. Alltid god stemning, god mat og god musikk.

Vi bestemte oss for å gå opp til The Strip, selv om det var ganske langt. Planen var å utforske en del av gaten denne kvelden, men vi kom aldri lenger enn til New York, New York. For de som ikke skjønte det, så er dette New York i miniatyr. Bare det at det ikke finnes noe minitatyr her borte. Inne var det etasje på etasje med spillehaller, barer og butikker, og den første plassen vi havnet var på en irsk pub. For meg var det akkurat som å komme hjem, for alle som kjenner meg vet hvor glad jeg er i den irske og skotske kulturen. Dessuten var det levende musikk, og de var kjempeflinke. Det ble til at vi tok to øl her før vi gikk videre.

Vi tok sikte på berg og dal banen som går på utsiden av bygningene i "New York". Kjempekjekt, om enn litt skummelt. Men fantastisk å se hele byen opplyst fra så høyt oppe fra.
Etter dette gikk vi på Coyote Ugly, og de som har sett filmen vet hva det går i. For de som ikke har sett filmen så er det en bar hvor de unge og flotte kvinnelige bartenderne danser og synger på disken. Tok bare en øl her før vi gikk videre. Havnet vel på den irske puben igjen for et par øl til:)
DA jeg endelig klarte løsrive meg fra den irske musikken, gikk vi mot det som så ut som et stort Disney Slott. Desverre fant jeg ingen prinsesser, men vi fant en bar det var god stemning på. Nå var klokken blitt to, og vi tok taxi hjem til hotellet. Får utforske resetn av stripa neste kveld. Får bare begynne litt tidligere:)

(Bildene ville ikke samarbeide med meg i dag, derfor ble de litt hulter til bulter.)
Håper Sven hadde en super feiring av 30 års dagen sin. HIPP HIPP HURRA. Vi skal feire deg med noen øl her i Vegas. Kanskje du kan få en ølbrikke i presang:)
Og så håper vi det går bra med David og den brukkne nesen. Stakkar:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar