mandag 22. august 2011

Disneyland Park







Idag stod vi opp tidlig og reiste til Disneyland. Dette har vært en drøm siden jeg som liten jente så reklame på tv, og tryglet og ba mine foreldre om lov til å reise. Dette forstår jeg godt at de ikke ville, for Disneyland er etter min mening både overfyllt, oppskrytt og overprist. Det kunne nok vært ganske kjekt hvis ikke vi kom akkurat i den amerikanske sommerferien, og stedet var stapp fullt med folk. Alt som var noe å se på kostet jo en times kø ståing i stekende sol, så det var begrenset hva vi orket å gjøre. Dessuten trodde vi det skulle være mer karuseller og berg og dalbaner for oss voksne også, men dette var det svært lte av. Det som var noe var det som sagt laaaaang kø på. Men vi fikk da sett både Minni Mus, Pluto, Cruella deVille, Alice i Eventyrland og en hel haug med små prinsesser. Selv om jeg jo er 24 år, var jeg litt misunnelig på de fine prinsessekjolene. Magne sa jeg ikke fikk lov å kjøpe en.. Dumme Magne..

Jeg får som regel litt klaustrofobi når det er så mye folk, og litt skuffet over opplevelsen reiste vi tilbake til hotellet. Ikke så greit når Gps'en bestemmer seg for å streike midt i LA. Er ikke sååå lett å finne frem. Vi har ligget å slappet av på hotellet en stund, og er nå klar for å sjekke ut livet nede på Santa Monica Beach. Magne håper å få se Pamela i Baywatch kostyme, mens jeg selv håper å få et glimt av de kjekke sykkelpolitiene i Pacific Blue:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar