onsdag 31. juli 2013

Noen som sa furupanel???

De siste månedene har jeg brukt de ledige stundene mine i kjellerstuen inne hos svigerforeldrene mine. Det er en stor stue, og ubehandlet furupanel både i tak og på vegger, i tillegg til furugulv, og et assortert utvalg ubehandlede furumøbler. 
Noen ser en hel haug med arbeid, mens jeg ser muligheter! Ubehandlet furu er som et hvitt lerret klar til å forvandles, og jeg må innrømme at det har klødd i fingrene mine etter å gjøre noe med dette rommet helt siden jeg ble sammen med Magne for rundt 10 år siden. 
Nå skal vi jo flytte inn i denne delen av huset snart, så da fikk jeg endelig anledning til å starte langtidsprosjektet. Det har gått sakte, og lange stunder av gangen har kjellerstuen vært alene uten meg, men nå begynner jeg å se lyset i enden av tunellen, eller furugrotten om du vil.
Nå er jeg "snart" ferdig, bare gulvet igjen, men det tar sin tid det også, for det må tas i flere omganger, og så må de forskjellige lagene med lakk og beis tørke, men det er ikke altfor fjernt før jeg kan legge ut etterbilder, og presentere kjellerstuen anno 2013:)
Veldig dårlig bildekvalitet ser jeg, men nå er det litt sent å ta nye "før" bilder...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar