mandag 15. juli 2013

Cruise dag 7 - Palma, Mallorca

Dag sju av cruiset, og vi er kommet til Palma, Mallorca. Planen var vel i grunnen å reise på stranden, men siden det var overskyet falt den planen i vasken. Derfor reiste vi en hel gjeng inn til Palma sentrum. David, Kristine og Ingve hadde reist i forveien siden David skulle ta tatovering. 


På vei langs båthavnen, ble lenger å gå enn det så ut som, så det endte med at vi hoppet i taxier alle sammen.


Steinar og Natalie


Familien Frafjord Idland:)


Torill og Natalie fant en kul bil, passelig størrelse:)


Sitter å venter på den andre taxien


Natalie møtte Patric fra Svampe Bob serien.


En svær katedral som jeg ikke husker navnet på. Skulle egentlig gå inn, men den lange køen gjorde at vi stod over.


Sånn som jeg liker:)



Vi satte oss på en uterestaurant og spiste tapas, så dro Veronica, Sven og jentene tilbake på båten, mens jeg, Magne, Emil, Torill og Steinar gikk litt videre oppover i gatene og kikket. Kjøpte et par armbånd av Mallorca perler, ellers fant jeg ikke noe spennende. Savnet de italienske markedene, der fant jeg så mye fint..
Tilbake på båten var det å pakke, for bagasjen skulle settes ut på kvelden, og etter at vi var ferdig pakket, gikk vi å spiste, og så tok vi noen øl på balkongen til Kristine og David. Ble en ganske tidlig kveld siden vi skulle opp så tidlig dagen etter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar