mandag 15. juli 2013

Cruise - oppsummering

En kort oppsummering av hvordan jeg opplevde cruiset:

Turens positive overraskelse:

En superblid unge! Emil var en engel hele turen, satt fint i vognen sin lenge om gangen, og sov godt i den om dagen når han skulle det. Var med ut om kvelden, la seg godt til å sove i reisesengen, og sov lenge om morgenen. Jeg var litt urolig for hvordan han kom til å reagere på varmen, men det gikk over all forventning!


Turens kjekkeste dag: Napoli, Sorrento og Pompeii

Denne dagen var den kjekkeste, nydelig vær, kjekke folk og flott natur. Jeg kan veldig godt tenke meg å reise tilbake til dette området for et lenger opphold, for jeg likte meg veldig godt. Koselig taxisjåfør gjorde reisen interessant og morsom.

                  


Turens mest interessante reisemål: Pompeii

Uten tvil! Jeg hadde gledet meg som en unge til å få se denne byen, og ble kjempeskuffet da den ble ødelagt av regnværet. Men det jeg fikk sett av Pompeii var helt utrolig, og jeg vet at jeg er nødt til å reise tilbake en gang, og få bruke maaassse tid i denne eldgamle byen med så mye historie!!


                                   

Turens minst kjekke dag: Den dagen båten var på sjøen hele dagen.

Denne dagen ble litt i lengste laget for meg, jeg blir ganske fort rastløs, og vil oppleve og se nye ting. Dessuten så var det STAPPFULLT med folk på båten siden ingen kunne gå i land, og klaustrofobien gjorde seg raskt gjeldende. Her snakker man sild i tønne! Overalt var det folk og bråk, og køer var det når man skulle ha mat..


Emil og Elvira var nede i Guppie rommet og fikk krøpet fra seg litt. Var ikke så mange steder de kunne være på gulvet, så dette rommet var et greit sted.

Turens morsomste øyeblikk:

Vi har ledd mye på turen, men et av de øyeblikkene som stikker seg ut er nok da Fredrik skulle si til servitøren at vi ikke ville ha dessert, og uttalte; " I think we will jump over the dessert". Da klarte ikke vi som satt rundt å la være å le, og servitøren forstod nok ingenting:)


Tusen takk for en kjekk tur alle sammen!!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar