søndag 12. januar 2014

Søndagen i bilder

Bilderas fra en fin søndag: 

Startet dagen med denne gjengen her; hyggelige fjes som alltid er like glade for å se meg. Jeg må bare ikke finne på å bruke lang tid på å få ut maten...


Møøøøø...


Tid for frokost med han kjekkasen her:)
Vil spisa youghurt sjøl! Super effektivt, super renslig, og super mye youghurt på gulvet...


Tur i snø, sol, vind å regn. Masse vær med andre ord, men herlig å lufte seg!


Jeg har lastet ned redigeringsprogram til mobilen....☺️



Et lite glimt av sol, før snøen å vinden kom...

Ble tid til litt gjærbaks også, lenge siden jeg har bakt, men det smakte ikke så verst..;


Og så har jeg brukt kvelden til å prøve ut den nye symaskinen min, så nå kan Emil ha på seg ny bukse i morgen:)

Håper alle har hatt en fin helg!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar