søndag 12. juni 2011

Jeg prøver å lære å sy - del 1

Siden jeg fikk symaskin til jul for et par år siden, har drømmen vært å lære å bruke den til å kunne sy mine egne klær. Men en god blanding av utålmodighet og dårlig tid har ført til at det dessverre har blitt lite tid sammen med symaskinen. Men nå har jeg bestemt meg for at jeg skal begynne å øve, og jeg skal prøve å ikke være så streng med meg selv, og heller ha det gøy i prosessen. Og selv om det ikke blir perfekt første gang, så kan jeg ikke regne med å bli verdensmester uten å øve mye først. Så, med mønster og mønstret stoff fra Stoff og Stil, og en gammel kjole, er jeg klar til å begynne på min første kjole. Fikk bare tid til å klippe ut mønsteret idag, og jersey stoff var virkelig en utfordring å klippe i. Fortsettelse følger...:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar