lørdag 14. mai 2011

Syskrin makeover - Ferdig:)

Nå er jeg endelig ferdig med det syskrinet jeg malte for en kollega. Egentlig tar det ikke så lang tid å gjøre noe sånt, men når det skal gjøres på jobb, samtidig som man skal hjelpe kunder og holde butikken ryddig, blir male øktene litt stykkevis og delte. Men, nå er det ihvertfall ferdig:) Etter å ha grunnet ferdig, brukte jeg et stearinlys rundt kantene der jeg ville malingen skulle løsne senere. Så brukte jeg den malingen vi hadde ferdig for hånden i butikken, og det var tilfeldigvis Inova 7 i fargen 0502-y (eggehvit). Da dette var tørt, brukte jeg et pussepapir, et skrujern og en sparkelspade til å lage hakk, riper og skraper. Til slutt brukte jeg vannbasert trestjerners lakk for å feste serviett og tapet inni selve skrinet. Jeg er fornøyd med resultatet, og det ble heldigvis kollegaen min også:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar