tirsdag 14. juni 2011

Jeg prøver å lære å sy - del 2

Jeg har sydd ferdig min første kjole! Selv om det er et par småting jeg ikke er helt fornøyd med, så er det allikevel en kjole jeg føler at jeg kan gå med uten å være alt for misfornøyd. Men bare for å ha det sagt, jeg kranglet med symaskinen heeeele tiden, og sømmene raknet igjen bare jeg så på dem. Derfor har jeg sydd de fleste sømmene i kjolen både to og tre ganger,og mye av gleden forsvant sammen med tålmodigheten min.. Det kom seg litt da jeg stilte litt på maskinen, og renset den litt, men jeg lurer på om jeg burde brukt elastisk tråd på elastisk stoff??
Uansett, her er mitt første ferdige søm - prosjekt, ikke perfekt, men en god begynnelse. Takk til min lillesøster som stilte opp som modell:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar