onsdag 1. oktober 2014

Barnerom før og etter

Det begynner snart å bli et år siden jeg startet oppussingen av rommet til Emil, men nå som vi endelig har fått på plass de siste småtingene kan jeg vise dere etter-bildene.
Utgangspunktet var dette lille, triste rommet her;




Denne pusset jeg opp slik at den passet på det forrige barnerommet, men nå måtte den forandres på nytt for å passe inn:)


Denne var også malt i fargene fra gamle rommet.


Ferdig rom med nymalt klesskap og settekasse. 


Ble god gulvplass da vi satte sengen helt inn i hjørnet, og selv om mesteparten av lekingen fortsatt foregår i stuen, er det greit ned litt tumleplass på soverommet også.


Min selvmalte stjernetapet:) brukt seks forskjellige farger, og stjernene er malt for hånd.


Sydd vimpel rekke som pynter opp i taket.


Nærbilde av settekassen og litt pynt.


Jeg er fornøyd med resultatet, og det tror jeg Emil også er, for han sover ihvertfall godt der:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar