tirsdag 24. juni 2014

Danmark dag 2

Etter en tidlig kveld igår, våknet noen friskere og mer opplagte enn andre, og vi hadde god frokost. 
Emil la seg i halv sju tiden i gårkveld, Magne sloknet halv åtte, mens jeg som skulle prøve å holde meg våken litt lenger, holdt ut helt til halv ni... Skikkelige natteranglere altså...;)

 
Reiste ned til en liten strand landsby etter frokost, og fikk noen brosjyrer på turistinformasjonen. 
Kikket litt i butikkene, og det ble ny jakke på Magne og Emil, ny regn kåpe og sko på meg, og noen kule skilt og en hermetikk boks til å ha på kjøkkenet.
Hadde grilling i hagen før Emil sov middag.


Jeg brukte tiden mens han sov til å teste ut solariumet som er her på hytta, og så fikk vi tid til å rydde og vaske litt klær, samt planlegge litt hva vi skal gjøre de neste dagene.



Nye klær kjøpt for en billig penge:)


Magne spilte litt golf...


Ny pyjamas til Emil. ( er ikke så varmt som vi hadde planlagt, så igår fyrte vi i peisen..)


John deere er tingen:)

Resten av dagen har vi vært i bade og lekeland, og det var ingen tvil om at det falt i smak hos både liten og stor. Desverre glemte jeg mobilen på hytta, og siden det bare er den jeg har nett på og kan blogge fra, har jeg ingen bilder å vise fra siste del av dagen.
Regner med det blir tidlig kveld på oss alle idag også, så forhåpentligvis er vi skikkelig uthvilte i morgen!
Snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar