torsdag 15. desember 2011

Heklede julegaver

Nå er jeg ferdig med to tepper som jeg skal gi bort i julegave. Den svart, hvit og grå teppet er faktisk det første jeg heklet, for omtrent 4 år siden, så nå har jeg bare fikset litt på det, for det har aldri vært i bruk. Det grønne og brune har jeg hatt liggende halvferdig i kisten en stund, før jeg fant ut at det ville være en fin julegave til noen jeg setter stor pris på. Og da passet det godt at jeg hadde enda et teppe liggende klart, siden jeg har enda en person som fortjener en gave laget med mye omtanke.
Jeg snakker selvfølgelig om to flotte damer som bor på Gjesdal, min farmor og min fars tante. De er over 90 år, og bor hjemme og klarer seg selv begge to. Det var farmor som lærte meg å hekle, så det skulle bare mangle at hun får noe tilbake for bryet:) Jeg vet også med sikkerhet at ingen av dem vet hvordan man skrur på en pc og derfor ikke kommer til å se dette innlegget, derfor kan jeg vise bildene uten å ødelegge overraskelsen.
(Tuva stiller som vanlig opp som modell.)
Nå sitter jeg og har litt kvalitetstid med Pretty little liars, og det nye teppet jeg har begynt på:) God jul alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar